شرایط گارانتی

پاوربانک های نوژا نیرو

ما قدردان انتخاب شما هستیم و اینکه بین تنوع خیلی زیاد پاوربانک ها، نوژا نیرو را انتخاب کرده اید، این را لطف شما به خودمان می دانیم؛

متاسفانه کالاهای الکترونیکی همیشه آسیب پذیر بوده اند و ممکن است به علت های مختلف دچار اشکال شوند. ما تلاش زیادی می کنیم تا خدمات پس از فروش مطلوبی به شما ارائه دهیم و نگرانی شما را تا حد زیادی کاهش دهیم.

به جبران اعتماد شما و بر حسب وظیفه، به طور کلی، شرایط خاص و پیچیده ای که سبب ابطال گارانتی کالای شما شود نداریم؛ 

بنابراین در طول دوره گارانتی:

– بادکردگی باتری داخل پاوربانک شامل گارانتی می باشد.

– سوختن برد داخلی پاوربانک شامل گارانتی می باشد.

– آسیب دیدگی بدنه پاوربانک و پورت ها (لق شدن یا جدا شدن یا آسیب دیدگی اتصالات داخل پورت های شارژ) شامل گارانتی نمی باشد و در صورت امکان، خارج از تعهدات گارانتی  تعمیر خواهد شد.

– در صورتی که بر اثر ضربه به پاوربانک، دیگر روشن نشود و فقط با اتصال شارژر روشن شود، خارج از تعهد گارانتی بوده و در صورت امکان با صرف هزینه رفع مشکل خواهد شد.

گارانتی تعویض:

در صورتی که نیاز به تعویض پاوربانک باشد، در صورت موجود بودن در انبار، با نوع مشابه یادر صورت عدم موجودی آن نوع، با مدل دیگر با ظرفیت باتری مشابه تعویض خواهد شد (رنگ بندی با توجه موجودی انبار) و اعتبار زمانی گارانتی دستگاه جدید، ادامه مدت زمان باقیمانده از گارانتی دستگاه قبلی خواهد بود.

** جهت رضایت بیشتر شما، در صورتیکه پاوربانک شما در یک هفته اول دچار اشکال شود، با پاوربانک مشابه نو (رنگ بندی با توجه به موجودی انبار) یا در صورت اتمام موجودی، با پاوربانک ظرفیت مشابه تعویض خواهد گردید. (در این روش حتما نیاز به فاکتور خرید مهر شده و فعال سازی گارانتی در تاریخ خرید می باشد) **

– در صورتی که دستگاه ارسال شده برای خدمات گارانتی، ایرادی نداشته باشد یا اشکال پیش آمده خارج از شرایط تعهد گارانتی تشخیص داده شود، هزینه برگشت به مشتری بر عهده وی می باشد.
– در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه خارج از شرایط تعهد گارانتی باشد، تعمیر تا مبلغ ۵۰,۰۰۰ تومان بدون هماهنگی با مشتری انجام می شود و در صورتی که هزینه تعمیر بیشتر از این مبلغ باشد، با مشتری ابتدا هماهنگ خواهد شد.